jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Heldag på IKEAat

Kategori: Allmänt

Idag åkte vi hemifrån innan klockan slagit tio och kom inte hem förrän strax innan sex nu ikväll..
Kruxet med att bo på "landet" är att barnen somna i bilen på vägen hem och hela dagen blir fuckad med allt vad rutiner innebär.
Dagen till ära provade jag även på att använda vårt hemlarm för första gången, det fungerade, vad jag vet.. Så till alla tjuvar- Håll er borta annars får ni med Securitas att göra!!
Jag, mamma och barnen har spenderat halva dagen på IKEA där det handlats diverse saker till huset, bla en ny stol till Liam, stora krukor till uteplatsen, klädbackar, tavellister, överkast, ramar m.m
Det blev även ett stopp på Biltema innan vi styrde vidare mot stan för ett sista besök i lägenheten, mer om det i ett annat inlägg!!
IKEA tar på krafterna, speciellt eftersom mina barn känner sig som hemma där och hittar i varenda liten vrå..
Liam speciellt, han försvinner titt som tätt men dyker upp lika fort. Men man hinner undra både en och två gånger vart han tagit vägen.
Imorgon hoppas jag på sol, jag vill packa upp våran nya grill, parasollet och fixa till på uteplatsen.
Jag vill grilla med min familj. Det är första kvällen i huset som det är bara vi!!
Håll tummarna!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: