jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

The backyard.

Kategori: Allmänt

Tanken var att jag skulle lägga upp en massa bilder från de senaste veckorna men det verkar ta sån tid så jag bjuder bara på ett par..
Vill ni se mer så får ni helt enkelt komma hit...


Här kommer vi spendera många varma sommardagar - och kvällar...


Utsikt över trädgården...


Milla vid dammen bakom vår gård....



Jag har jobbat idag, som bara den skulle man kunna säga.
Efter jobbet åkte jag in till stan, mötte upp familjen i folkets park där vi åt dagens middag (lunch för mig).. Vidare till Anna för mängder med kaffe och glass.
Imorgon är det en halvdag. Jobb till lunch och sen häng på lilla torg innan det är dags för årets sommarfest med jobbet.
Man skulle kunna tro att mitt jobb mest går ut på en massa kuligheter.. Vi gillar fest kan man säga!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: