jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

I väntan på rätta julkänslan...

Kategori: Allmänt

Idag, efter en snabbvisit i stan, så slog det mig att det faktiskt snart är jul.. Det är tomtar, stjärnor och annat pynt överallt och jag har ingen julkänsla - what so ever...
Kommer den tro?
Jag som tom har bestämt att vi ska ha julgran i år.
Att vi dessutom är klara med nästan alla julklappar borde ju oxå ge lite julkänsla.. Men icke - de står där i sin stora röda påse och är mest ivägen...

Jag köpte i alla fall med en flaska glögg hem i ännu ett försök att komma i rätt stämning.. Men jag är inte ens sugen, så den fick en plats uppe i skåpet i väntan på ett annat tillfälle.

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Jag har så att det räcker till dig också, både glögg och julkänsla. Om du bakar några lussekatter och kommer hit med så blir det nog bättre ;-)

    2011-11-20 | 08:22:32
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Har bakat både pepparkakor och saffransbiscotti samtidigt som vi lyssnade på julmusik så julkänslan är på g...

    2011-11-20 | 15:16:49

Kommentera inlägget här: