jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Blöjeksem, bullbak och att måla vårt hem vitt...

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hemma med Milla. Vi misstänkte urinvägsininfektion men har uteslutit detta efter att ha konstaterat extrema blöjeksem.. Så pass att den lilla donnan inte har kunnat varken sitta eller gå.
Hon har varit jätteledsen och sett helt frågande ut. Frustrerad av att att inte kunna gå och ännu med fundersam över varför hon intre kan sitta utan att ha skitont.
Jag har burit runt på henne...
Idag har hon alltså varit hemma från dagis, vi har luftat, smörjt och luftat lite till... Det är bättre med rörligheten men utslagen/såren är fortfarande kvar.. Stackars liten tjej!
När Milla har sovit sovit idag så har jag passat på att fixa i trädgården och målat. Köksbordet är numera vitt, likaså en pall och en hylla.. Jag gillar vita möbler, det är stilrent och snyggt!
Jag glömde att at en förebild så vi får se om jag kommer ihåg att ta en efterbild när allt är piffat och klart.
Efter kvällens målning så har jag målat 3 lager efter att jag putsat och grundmålat och jag anser mig färdig!
Imorgon ska det piffas!
Liam och jag har börjat förbereda för hans kalas med kakbak så ikväll fyllde vi på frysen med både drömmar och kanelbullar.
Han fick dessutom 4 snäckor till kvällsmat och var i hemmelriket;)
Mannen min kom hem med ett fång blommor till mig idag, jag älskar´t och jag älsker´n...
Mina älskon!
Imorgon blir det jobb igen. Nu idol och hollywoodfruar.

Kommentarer

  • Gordi säger:

    aaw stackars liten då... E det som sist? Hoppas det försvinner snart, kram

    2011-09-26 | 22:15:01

Kommentera inlägget här: