jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En lugn stund

Kategori: Allmänt

Så konstigt det känns..
Liam är på kalas, Milla sover och jag ligger på soffan.
Tvätten är tvättad och huset är storstädat, båda barnens rum är iordning och det finns med andra ord inget som gör mig stressad. Underbar känsla..
Jag blir annars rätt stressad av smuts och stök, får lixom ingen ro i kroppen, utan går bara omkring och plockar o torkar överallt...

Dagen i övrigt är tom på planer, vilket även det tillhör ovanligheterna. Jag gillar dagar som denna.

I övrigt har det mest varit en lugn vecka med soffhäng då jag antagligen varit matförgiftad och både spytt och varit helt utslagen i ett par dagar.. När jag väl var på benen igen så bar det av på kick off med jobbet, till Danmark. Där spenderade vi kvällen och natten på diverse olika ställen. Behöver jag säga att vi hade roligt...?
Att festa på tom mage fungerade oxå:)

Jag har aldrig tidigare jobbat på ett företag där man blivit så väl omhändertagen som på Hela Skåne.
Tack för det!!

Nu vaknar lillfisen och vill mysa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: