jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vecka 3

Kategori: Allmänt

Den här vecka har bjudit på både det ena och det andra, speciellt för Liam..
Den började lugnt med några "vanliga" dagar innan det var dags för torsdag och Disney on ice på Malmö arena
Liam och Selma satt som förstelnade, samtidigt som de tryckte in både popcorn och sockervadd..
De älskade Disneys alla prinsessor och hjältar, som var årets twma på showen.
Liam blev tom lite kär - i Tingeling. Han frågade efter henne hela kvällen och igår sa han att hon var den sötaste tjejen av alla tjejer.
I fredags hade vi en lugn hemmakväll med god mat och gottis i soffan.
Idag blev Liam upphämtad av kompisen Selma för ännu ett äventyr, nämligen 3D-bio i stan.
Mycket uppskattat då han har pratat om Mästerkatten sen han kom hem..
Eftermiddagen har spenderats här hemma. Jag åkte iväg ett par timmar då jag blev uttråkad av att inte göra någonting.
Väl hemm igen så hade det snöat någon centimet så jag tog med mig barnen ut för att åka pulka. Det gick, trotts den lilla snön och inga var gladare än vi:)
Imorgon startar vi dagen med innebandy. Liam började spela förra vecka och har frågat hela veckan om det inte är söndag snart, så imorgon är det äntligen dax. Milla hänger på och kämpar på med de alldeles för långa klubborna..
Därefter blir det playdate med våra vänner i Jägersro och efter det kommer Anna på middag.
Fullspäckat som alltid och jag gillar´t:)
Nu soffan med vin och godis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: