jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Önskelista

Kategori: Allmänt

Den senaste veckan har jag fått frågan, i stort sett varje dag, vad jag önskar mig när jag fyller år...
Bifogar lite bilder på smått och gott som jag tokgillar:)

Stor rund Bricka från Svenskt tenn.
Ett stort runt fat från Bruka Design eller Matteus (gärna i någon härlig färg, typ rosa:))
Glaskupa på fot från Day home eller fina silverägg/ask. Finns oxå från day home.
Tavla från David Ehrenstråhle "guide to manhattan"
Fin vinkaraff
Skärbräda i ek som man kan ha framme.
Artprint "nyckelpiga" från Hagedornhagen (42x59 cm)

Annnars något annat fint hittepå:)












Presentkort
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Tänk om du får 8 fat nu! :-) Tack för listan, du har bra smak!

    2012-09-07 | 08:20:10
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: