jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Turen fortsätter

Kategori:

Stannade hemma för att släppa in sotaren idag. Han sotade på som vanligt..
Men när han skulle tömma skälva kaminen och plocka bort de där "skivorna" sim sitter i, så förklarar han för mig att man måste vara väldigt försiktig då de både är ömtåliga och svindyra....
Kort därefter hör jag hur han svär och samtidigt får fram "jag har aldrig sett ngt liknande innan"
Innan han bryter av en utav plattorna och därpå svär ännu mer...

Så med andra ord: en nysotad kamin som för närvarande är trasig och en jag som undrar när oturen ska bytas ut mot lite tur??

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Suck..... Stackars er! Vem får stå för det nu då? Sotaren anser jag!

    2013-04-09 | 12:24:25
    Bloggadress: http://AnnelieAgrell.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Det anser jag med och kommer inte gå med på ngt annat...;)

    2013-04-09 | 13:38:31

Kommentera inlägget här: