jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

YSB Konferens

Kategori: Allmänt

 
Vi har spenderat gårdagen och natten på Ystad Saltsjöbad.
Som vanligt var Mr Jägermaister med och vi startade dagen med en skål, helt i Hela Skåne-anda.
 
 
Mitt & Carlas rum, jag ska stå som ansvarig för konferensen fler gånger då man tydligen får lite böttra rum än alla andra då;)
Vi hade även ett annat rum med soffa, fåtöljer och en stor balkong, synd att man inte hinner utnyttja allt bara...
 
 
Efter en hel dag med konferensande så klädde vi om till morgonrockar och begav oss ner till SPA:et där vi fick behandlingar, badade, bastade och njöt av lugnet.
Jag, Carla & Christian bokade även upp oss på ZUMBA, första gången för mig & Christian men vi hade kul och blev både svettiga och trötta.
 
 
 
Kvällen bjöd på trerätters middag, gott vin och ännu godare drinkar... i gott sällskap.

 
Nu saknar jag min barn och det ska bli väldigt skönt att komma hem och att få umgås med familjen - att man kan bli så saknig av att bara vara borta en dag..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: