jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Flitiga jag.

Kategori:

I november förra året så tog jag tag i set här med tärning, jag började springa...
Skönt som bara den och smidigt att kunna göra det på lunchen.
Under julen fiskade jag genom att inte träna alla på tre långa veckor. Det känns kan jag lova. Nästan så att det är lite galet hur mycket man tappar på bara några veckor..
Nu är jag i alla fall igång igen, skönt för både kropp och själ. Det är med 4 träningspass den här veckan som jag tar helg, och jag hoppas hinna med en kilometer simning under helgen!!!

Lovely!!!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Härligt, då kan vi kanske träna ihop t o m! Var simmar du?

    2013-01-11 | 17:15:31
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Imorgon ska vi nog till Eslöv, mest för att det är kul för barnen i deras äventyrsbad:)

    2013-01-12 | 00:29:06

Kommentera inlägget här: