jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Att ha vår

Kategori: Allmänt

Solen skiner om dagarna och man blir helt glad av hur fantastiskt skönt det är att bara vara ute.
I fredags var vi på cirkus, jag hade fått biljetter via jobbet och vi har aldrig varit innan så det var väl dags...?!?
Jag hade fått frågan innan om jag vill hälsa alla 1000 besökare välkommen genom att gå in med cirkusmänniskorna, djuren osv i ett tåg. Jag tackade vänligen men bestämt nej till detta... Istället blev jag upphämtad i publiken och fick följa med en clown och vara med i hans nummer... Tack för den lixom. Milla tjöt efter mamma och Liam var mest stolt tror jag😂


I lördags var jag först med Milla på barnkalas och sen hade vi vänner över på fika innan vi tog tåget in till Malmö för ännu mer häng med andra vänner. Det blev sent och vi var inte hemma förrän strax innan två på natten...
Söndagen, som jag hade hoppats skulle start med sovmorgon, bjöd på morgonpigga barn, fotbollsträning och trädgårdsfix de Lux...
Efter pizza och tre minuter på soffan så somnade både jag och Milla innan klockan halv sex...

Barnen hade lekt ute hela dagen, spelat fotboll, gungat, busat runt och cyklat så jag förstår att de var trötta 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: