jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fräsa med näsan=)

Kategori: Allmänt

Det roligaste just nu i Liams liv är att fräsa me näsan.. in och ut!! Hade ju varit lite roligt om de inte hade varit så att han är förkyld och ganska snorig..
Annat som är roliga är att "prata".. de nya är pa-pa-pa och ma-ma-ma. Tror inte att han förstår innerbörden men jag och Tobbe är ganska så nöjde me de i alla fall=)

Från ingenstans så har Liam suttit hur mycket som helst idag..
först i sin säng nån halvtimme och sen på öppna förskolan lika länga.. jag är impad!
Trodde ett tag att han skulle hoppa över de här med o sitta och börja stå/gå istället.. men icke!!

Imorgon bär det av mot Vimmerby och ni som läser min blogg vet att de inte brukar bli så mycket bloggande då.. Ska försöka hinna me nått inlägg men annars kommer de ett långt inlägg på måndag me bilder från min klassfest, och de kan bli hur galet som helst=)

Kommentarer

  • Frida säger:

    Hej! Hur var d på klassfesten? Jag har bihåleinflammation typikst som attans missade något jag verkligen ville gå på. Men du får gärna skvallra lite. Hoppas d var bra! Kram

    2008-04-21 | 15:16:08

Kommentera inlägget här: