jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Grill-premiär..

Kategori: Allmänt

Idag har vi grillat för första gången i år.. Hur gott som helst!!
Vi har varit hos ett par kompisar som har hus i trelleborg, väl där åkte grillen fram.. de blev grillad fläskfilé och klyftpotatis.. Mmm
Så nu är jag helt taggad till att plocka fram utemöblerna och grillen här hemma..

16 grader varmt och strålande sol idag, jag känner att våren verkligen är här!!

Jag som har varit helt desperat efter choklad nu när jag har varit på mjölkfri diet, har fortfarande inte ätit de.. De mest tragiska är att de ligger en Marabou mjölkchoklad i kylen och jag är inte ens sugen.. Vad är mitt problem lixom??
Känner mig bara proppmätt!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    När man INTE FÅR äta dricka/äta något så är man jättesugen hela tiden och sen när man väl FÅR så är suget borta. Så var det för mej under graviditeten och rödvinet.. Nu när jag får så är jag inte lika sugen längre. Psykiskt!

    2008-04-14 | 07:01:49
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    ja visst är de helt sjukt!!

    2008-04-14 | 12:47:26

Kommentera inlägget här: