jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

ingen ork...

Kategori: Allmänt

Idag vet jag varför allt kändes piss igår, jag är sjuk! förkyld och feber.. Nu igen! känns som att jag är sjuk minst en gång i månaden..
Tobbe har fått vara hemma från jobbet, vilket han får vara även imorgon!!

Har mest sovit idag så de blev ingen träff me föräldragruppen men tog mig i kragen och gick och lyssnade på dietisten som va på BVC idag, och intressant va de me=)

Har även beställt ett par nya Puma-skor år Liam.. hur coola som helst=)

Nu börjar visst barnmorskorna på tv:n, har aldrig sett de men har hört talas om de så nu blir de soffan..

Ännu ett tråkigt inlägg men jag bara nyser så nu lägger jag ner..
Hoppas att jag har lite mer ork imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: