jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kommer inte på någon bra rubrik så de får bli såhär...

Kategori: Allmänt

Har haft besök av Ida nu ikväll.. så länge sen jag bara träffade en kompis en kväll för att prata lite skit!
Vi kollade även lite barnmorskorna och jag fick berätta om min förlossning för 1000:e gången, men inte mig emot=)
Men hade jag inte fött barn innan så hade jag blivit skrämd av programmet.. ser ju ut att göra fruktansvärt ont!!
Jag kommer inte ihåg att de gjorde SÅ ont...
Det blev även en hel del bank-snack, Ida jobbar på Swedbank så jag har frågat ut henne om allt som har med husköp att göra, verkar bli väldigt dyrt me alla pantbrev o allt som man inte har haft en aning om att man måste ha..
Fick hem en huskatalog idag, jag är kär i alla husen så skulle vi komma fram till att bygga nytt så vet jag inte hur man skulle gå tillväga med att välja ETT hus.. får nog rita ett eget istället, men beslutångest där me för då vill manju verkligen ha allt o lite därtill!
Vilka bekymmer jag har en onsdagskväll som denna, hoppas att Tobbe kommer hem snart o får mig på andra tankar för ett tag!

Imorgon är det öppna förskolan och träff med mammagruppen, blir säkert en heldag me fika o prommenader om jag känner alla rätt=)
Ska även hinna me o packa inför helgen, de tråkiga är att jag verkligen INTE har något att ha på mig på lördag så förhoppningsvis måste jag inhandla något nytt och läckert.. vet bara inte vad!?!

Kommentarer

  • carro säger:

    Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
    Ha en fortsatt trevlig kväll.
    kram Carro

    2008-04-16 | 22:49:27
    Bloggadress: http://underbliven.blogg.se
  • Gordi säger:

    Jag tycker du ska ha den dära outfiten du hade på Harrys...gladepack=)

    2008-04-17 | 16:24:05
  • Evelina säger:

    Haha.. tror inte att Tobbe tillåter de dock=)
    Har du sett kort på oss? Katastrof alltså!!

    2008-04-17 | 16:43:14
  • Gordi säger:

    Neeeh jag har juh inte d...men jag kan tänka mig hur d såg ut haha....får se på dem sen när ni kommer hem=) Ha nu så jättetrevligt i Vimmerby...kram

    2008-04-17 | 19:29:11

Kommentera inlägget här: