jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lördagskväll

Kategori: Allmänt

Har precis ätit ägg och räk-macka, därefter tryckt i mig godis och knapriga ostbågar så nu mår jag illa.. att man alltid ska äta för mycket av de goda;)
Men gott va de o kvällen är ju inte slut än så mer gotte-saker kommer de bli!

Ännu en härlig dag med sol.. Tobbe har jobbat och Toja hämtade Liam imorse så jag fick lite sovmorgon o kvalitetstid för mig själv=)
Hämtade upp lilleman, sammtidigt kom Tobbe hem från jobbet så vi gick ner på stan hela familjen och käkade lunch på tamnak thai.. därefter mötte vi upp Gordan, Henke och Mille och gick till Hansa o fikade.. Kaos på espresso house.. SOM VANLIGT!
Bestämmde att vi skulle fira valborg ihop, lite grillning här hemma o en flarra vin, eller två...=)

Jag undrar vem Liam har fått sitt humör ifrån, han blir VANSINNIG om han inte får som han vill.. redan!?!
Hur ska detta gå...? Han är ju "bara" 6 månader!
Tur att han har en envis mamma som inte ger sig (men som istället blir helt knäckt...;)

För alla desperata Vimmebybor som undrar vart de ska hålla till i sommar så kan jag meddela att Harrys kommer att öppna upp i slutet på maj, dock bara restaurangdelen.. Men ändå trevligt att ha någonstans att gå!!
Fjortisarna som vill ha disco-dans får åka till örsåsa loge!
O hur jag vet detta (ni kanske oxå redan vet)... så pratade min kära sambo med ägaren igår!
Nästan så att jag blir lite, men bara lite sugen på att jobba igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: