jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nice me lite partaj..

Kategori: Allmänt

De va jättelyckat igår.. Maten på St Markus vinkällare kan jag varmt rekomerdera, och deras vinlista ska vi inte prata om. De fanns viner som kostade 45 000kr.. Då undrar man ju: Hur gott kan ett vin verkligen va??
Det tog oss 3,5 timme att ta oss igen im den 5-rättsbuffé som erbjöds. Därefter funderade vi på om vi skulla vagga (proppmätta) hemåt eller gå vidare... de blev de senare alternativet. Vi gick till Grappa på 25-årsfest! Jättekul att träffa alla jobbarkompisar o festa till de lite, va ju ett tag sen..
Därefter gick hela gänget vidare till Victors, även vi..
De va en hel-lyckad kväll från början till slut.. Tog en cabbe hemåt efter två nån gång!
Avlöste Toja som fick gå hem o sova innan vi deckade i sängen..
Liam vaknade vid fyra, då va jag inte så pigg vill jag lova.. Fixade välling o efter att ha druckit upp somnade han om o sov till halv nio, då kom syster o hämtade honom för en promenad..
Så då hägrade sängen igen innan de blev frulle på färska frallor..NAJS=)

                  
Tobbe på St Markus..

image81
Tobbe och jag på La Grappa.. (jag ser lite full ut=)


De blev en hel del heliumfnatt-och-skratt!!


Solen skiner idag så när Liam har vaknat ska vi åka mot Trelleborg o hälsa på Fredrik och Emma som vi träffade i Venezuela.. ska även passa på att byta till sommardäck i deras jättegarage!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: