jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nytt försök..

Kategori: Allmänt

Passar på att göra ett nytt försök nu när jag är lugn och sansad=)

Liam sover i sin säng o Tobbe på soffan..
Har inte varit utanför dörren idag, på fm såg de jättefin ut me sol men nu ser de ut som att de skulle kunna börja regna när som.. de börjar säkert när vi har klätt på oss o ska ut o gå sen!
Har som sagt gjort så lite som möjligt idag, Liam vakande fyra imorse o kunde inte komma till ro o somna om.. jag va helt knäckt och Tobbe hade åkt till jobbet.. runt sex lyckades han somna om nån timme men då va jag så uppspelt att jag inte kunde sova.. så idag går jag som i en dimma!!
Tur ändå att jag la mig innan tio igår..

Liams gåstol är trasig eller den har aldrig varit helt komplett kan man säga.. känns som att de saknar en del (en rem under sittdelen som ska hålla fest den)!?!
Så idag har jag an än gång lovat mig själv att aldrig sätta honom i den igen för rätt som det är så lossnar sittdelen o han far ner i golvet, livsfarligt!
Men han diggar den stenhårt så vi får väl köpa en ny, tråkigt bara för den vi har är ju i stort sett ny.. fick den i julklapp!
Hade tänkt att lägga in en bild men jag hittar dem inte så de får bli en annan gång..

Nu ska jag gå och titta till min lilla gosse=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: