jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hälsoresan

Kategori: Allmänt

Jag började ju mitt nya liv för ca 1,5 vecka sedan. Mitt "nya" liv innebär att inte fika 3 ggr om dagen, baka en massa kakor o vräka i sig godis/chips osv om helgerna.. O det går över förväntningarna=)
Jag har inte ätit något sockrigt på hela tiden o så är jagj ute o powerwalkar varje, ibland varannan dag.. känns hur bra som helst. Fast jag måste ju erkänna att jag helst vill se resultat efter första prommenaden o gå ner 4 kg i veckan. men det verkar inte som att de kommer gå riktigt så fort..
Skönt i alla fall att ha kommit igång!

imorse tog jag en skogsprommenad o traskade förbi jennifer o james hus, va lite nyfiken efter allt jag läst på jennifers blogg. Måste bara säga att jag är lite avis. Jättefint hus o kanonfin färg!
Undrar lite över när jag ska få ett nytt hus o flytta in i?!?

Idag ahr jag spenderat dagen med mamma, anna och liam. vi har varit på stan o shoppat lite, ätit lunch och fikat.
Märkligt att man alltid handlar massor när man är här i vimmerby o inte när vi är hemme i malmö.
Hittade bla lite presenter till kids som fyller år nu i sep och okt=)
Vi har även varit hemma hos mamma ikväll och ätit middag o nu sitter tobbe o "svärföräldrarna" o kollar på fotboll så jag har parkerat mig här framför datorn.
Imorgon bär det av hem igen.. några dagar i Malmö tillsammans innan Tobbe börjar jobba igen på mån. kommer kännas jättkonstigt att bara vara hemma, Liam och jag. Sammtidigt ska de bli roligt att umgås me alla mammor+kids igen.

tack för mig, hej!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Tack tack tack!

    Kul att höra att du tyckte det var fint :)

    Skulle ha varit så kul att se Liam nu när ni var hemma. Men lite sent påkommet..

    Kör försiktigt på hemfärden!

    2008-08-21 | 06:45:19
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: