jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

När?

Kategori: Allmänt

Imorse när Liam vaknade o skulle ha välling, klockan va väl si så där 05.30 så va de typ becksvart ute.. för en vecka sen va de ljust ute vid den tiden! Det är verkligen på väg att bli höst, de känns tom i luften trots att de är ganska varmt..

Liamklockan ringde i alla fall vid halv sju för uppstigning.. lyckades väl hålla kvar honom i våran säng i nån halvtimme så att man får vakna till lite.. för jag är inte piggelin om mornarna! Tur att vi har Bullen (en mjukishund), som Liam kan gosa o leka med varje morgon, han är helt tokig i Bullen och i sin Ior=)

Idag står de prommenad och lekplats på schemat, ska träffa mammor+kids från babysimmet i våras.. ska bli kul att se hur mycket alla har vuxit (kidsen alltså;)).

Liam går mer och mer nu för varje dag.. han släppar taget rätt som de är o traskar iväg, nya bulor  blir de dock varje dag men han är ändå ganska tålig tycker jag=)
Så coolt o se när han bara knatar iväg... Men när kan man säga på riktigt att de går??
Är de när de går själva hela tiden eller när de tar sina första steg?

Lilleman knoppar nu så jag ska passa på att lägga ner mig lite för sen blir de full rulle, hela dagen!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Åhh det där med bulorna känner jag igen. Viggo är helt blåslagen i pannan.. Men som sagt; de är tåliga!

    Det där undrade jag me - när man kan säga att de går? Nu i efterhand så skulle jag säga det när krypningen skippas helt. Så sa jag i alla fall. Men det får man nog avgöra själv :)

    Visst är det fränt att de verkligen kan gå nu!?

    2008-08-29 | 10:38:59
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    ja hur fränt som helst.. o de är ju inte specielt gamla heller...!

    liam har lite problem me att ta sig upp om han tappar balansen så då kryper han till något så att han kan ta sig upp igen.. de tåls att öva på!

    2008-08-29 | 18:40:43
  • Jennifer säger:

    Verkligen inte gamla alls! De är ju tidiga för att vara grabbar!

    Det är så kul att se från dag till dag att det händer så mkt! Med allt! Nått nytt ljud eller ord eller nån ny rörelse, ja allt!

    Kul period i deras liv helt enkelt!

    2008-08-29 | 21:13:17
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: