jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nu så..

Kategori: Allmänt

fungerar allt igen. Datorn och hemtelefonen lyckades jag och Tobbe få igång.
Och efter att ha väntat i 35 min för att få prata med någon på telia så säger tjejen att antingen är de fel på monilen eller på sim-kortet, mer vet jag inte... Ehh Nä He?!?

Vi, eller Tobbe har i alla fall lyckats få den att fungera för tillfället. men bara så att ni vet. Är den avstängd så ring hem eller till Tobbes mobil..

Idag blir de en sväng till stan, de är sista dagen på malmöfestivalen o jag ska passsa på att unna mig en langos och köpa strumpor=)
grabbarna sover för tillfället så då passar jag på att uppdattera mig genom att läsa alla andras bloggar o blogga lite själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: