jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Brakfrulle..

Kategori: Allmänt

Eftersom Tobbe jobbar kväll den här veckan så har vi precis bestämt oss för att fixa världens brakfrulle på Alla Hjärtans Dag. Vi planerade först att gå ut o äta brunch men de kan bli så knöligt me Liam om han inte är på bra humör..
Sen är de ju faktiskt mysigt att hjälpas åt att  "laga mat" tycker jag!!
Funderar även på att ev gå på bio/gå ut och äta nästa vecka när min mamma är här o hälsar på, man får passa på när man har barnvakt, och jag känner verkligen att jag behöver komma ut lite!!

Har kollat på "I huvudet på gynning" ikväll, shit vad skön hon är Carolina.. jag gillar henne för att hon verkligen är sig själv. Säger precis vad hon tycker o tänker.. utan att tänka efter (precis som jag=)

Pratade även me BVC-tanten idag.. hon är ingen tant men jag vet inte vad jag ska kalla henne (hon heter Lotta).
Efter mitt upplägg om att liams tår sitter ihop så säger hon bara; man brukar inte göra ngt åt sånt..
Ehh nähe, men de ser ju konstigt ut sa jag.. ¨Så hon lovade att titta på de nästa vecka o kolla me en barnläkare.
Men så länge de inte har me stortån o göra så får de vara, lr påverkar balansen!!

Ska gå o ha lite kvalitetstid me min sambo nu...
men han skulle visst se på ultimate fighting, vilket jag hatar så jag får väl snoka runt på familjeliv eller ngt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: