jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Kärlek

Kategori: Allmänt

Sitter o mumsar godis, vi (Tobbe och jag) som hade kommit överens om att bara äta godis på helgerna.. de sket sig visst!!

Har varit på bio ikväll, såg utlämnad med Reese Witherspoon.. Vi hade ingen aning om vad det va för film men den va faktiskt jättebra.. kan rekomendera den!! Mysigt att komma iväg lite bara jag och Tobbe, mamma va barnvakt o de har gått jättebra!!

Sjukt bara att man kan sakna någon så mycket av att bara vara borta ett par timmar.. de kallar jag KÄRLEK!!

Mamma, jag och Liam har varit på stan idag, shoppat lite kläder till Liam, konstigt att de bara är han som har nya kläder hela tiden.. känns inte lika roligt att handla till mig själv längre.. måste ändra på de där innan jag ser ut som en slashas och Liam som värsta trendbebisen. Kolla bara på gullungen i sin Burberrymössa=)


Har även varit på babaysim idag o Liam är lika nöjd me livet som vanligt.. Plaskar o tittar på de gråtande bebisarna o undrar varför inte de njuter lika mycket som honom.. om två veckor är de dags för dykning, spännande!!

Va även på kontroll på BVC, Tobbe o jag trodde att han hade vuxit jättemycket men tydligen bara en cm på en månad..62,5 cm och 6,5 kg.. killen blir 4 månader idag.. stort!!


Skrattade så mycket innan idag när han skulle äta, de va mat i pannan, håret, på öronen.. ja, överallt utom i munnen.. han tar lixom sats o slänger sig över skeden o oftast missar han.. så söt!


Kameran går inte att laga så de blir till att inhandla en ny i helgen.. känns trist när vi trivdes så bra med den vi har/hade...

Imorgon kommer syster hem från Gouadelope (lr hur de nu stavas) så vi ska käka ihop på kvällen.. mysigt ska de bli!!

Nu blir de tandborstning o sängen!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Så söt han är i sin nya mössa:)

    2008-02-20 | 19:33:48
  • Gordi säger:

    'grattis på 4 mån dagen=)

    2008-02-20 | 20:18:50
  • Evelina säger:

    Johanna.. ja visst passar han i den.. allt klär en skönhet har jag hört=)

    Gordi.. tack så jättemycket, jag glömde bort de igår..

    2008-02-20 | 20:29:24
  • Jennifer säger:

    Jag saknar ihjäl mej efter Viggo om jag bara är ute och rider en sväng. Helt sjukt att man gör det. Men ändå mysigt :)
    Så fin han är! Och grattis på 4 månadersdagen :)

    2008-02-20 | 20:36:46
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.se

Kommentera inlägget här: