jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Knoppa

Kategori: Allmänt

Tobbe kom precis innanför dörren, han har varit o spelat hockeybockey me Jocke Blödda o resten av laget så jag och Ann har suttit framför tv:n (Let´s Dance)  o ätit godis o kladdkaka.. de åkte precis hem så jag ska alldeles strax gå o knoppa.

Har haft besök av Johanna o Bella idag så barnen lekte medans vi vuxna fikade..

Vi hade tänkte att gå en långprommenad men vädret va ju inte de roligaste, typ storm så de blev bara en vända till ICA för att köpa grädde till kladdkakan.. Shit vad jag fikar alltså, måste lägga om mina vanor o min diet innan jag kommer se ut som en pluffs..
Toja (syster yster) har varit här o passat Liam ett par timmar medan jag och tobbe åkte o storhandlade på Ica Maxi, de av verkligen behövligt då kylskåpet va helt tomt, förutom kladdkakan förstås=) Men fy satan va dyrt de är me mat.. blöjor o allt annat nödvändigt.. Fatta att en blöja kostar typ 2 kr o hur många byter man inte varje dag.. ska börja potträna tror jag=)

Nu är min "karl" nyduschad o han ska upp o jobba vid tre inatt så.. sängen nästa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: