jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nappjakt..

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit på babyringen, babyland och ica maxi och letat nappar till Liam, men antingen är de skitfula eller ceriserosa o de vill jag inte ha.. 
Nappar ska vara lite coola tycker jag o matcha kläderna=)
Att de sen finns 20 olika modeller på nappar gör ju inte saken lättare, latex, sillikon o olika storlekar.. varför ska allt vara en stor djungel när de kommer till barn (barnvagnar, bilbarnstolar, barnmat, blöjor, nappar osv...)?????
Jag blir tokigt!?!
Ska man behöva beställa på nätet för att hitta en svart, brun, orange eller turkos..?
O hittar man nån rolig och lite ovanlig så är de inte rätt sort...
Tänk när vi va små, då fanns de säkert bara en sort o den passade alla barn..
jaja, nu ska jag ut i cybervärlden o leta nappar, eller tuttar som jag brukar säga.. men de betyder tydligen bröst här i skåneland..
 O istället för bröst säger man Boppar, o hur roligt låter inte de?!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Du...d va på namnnappen jag köpte Milijans nappar, d som va bra när tänderna växer, d heter :

    "Symmetriska Air Namnnappar, Nûby, silikon"

    2008-03-01 | 11:45:08
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se
  • Evelina säger:

    ska kolla upp de men just nu är jag på jakt efter en svart, brun o orange=)
    Kram

    2008-03-03 | 10:35:48

Kommentera inlägget här: