jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sjuk..

Kategori: Allmänt

Tror att jag har klurat ut varför jag har haft ont i huvudet i tre dagar, idag har jag även ont i halsen o bihålerna så jag är nog på g att bli sjuk, vill inte, orkar inte!!
Kunde inte somna igårkväll så jag låg o vred o vände på mig i TRE timmar, sov nån timme innan Liam vaknade o va ledsen.. somnade igen efter nån timme men vaknade igen vid sju.. så idag har vi verkligen inte gjort ngt annat än att klaga på trötthet..
Liam har även varit gnällig hela dagen, hård i magen tror vi så vi har proppat honom me katrinplommon o banan o jag har druckit mängder me kaffe för att få igång hans lilla mage.. hoppas bara att han sover inatt!
Vill att min förkylning går över..
Fick tulpaner utav Tobbe förut så visst känns allt lite bättre..

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Här gör vi ingat annat än gnäller över sjukdom och trötthet heller.
    Viggo har haft en paus från smakisar idag för att magen ska få vila lite.
    Men är inte banan stoppande för magen?

    2008-02-24 | 19:17:30
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.se
  • Gordi säger:

    Krya på dig tjejen, hoppas du blir frisk snart så vi kan leka=)

    2008-02-24 | 19:29:26
  • Johanna säger:

    ja har samma symptom... så det verkar va nåt som går.... jobbigt jobbigt... krya på dig! Kram Johanna R

    2008-02-25 | 17:04:36
    Bloggadress: http://jojoroos.blogg.se
  • Evelina säger:

    Minsyster tippsade om banan men de har tydligen stoppande effekt enligt BVC..
    Jag kryar på mig men de verkar inte gå så bra..

    2008-02-25 | 20:02:13

Kommentera inlägget här: