jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

klassfest

Kategori: Allmänt

Har haft finbesök i helgen utav Anna (en kompis från vimmerby för er som inte vet). Hon har precis packat ihop o åkt..
Helgen har mest bjudit på shopping, i lördags, pga de dåliga vädret så åkte vi en sväng till Nova Lund.. jag köpte bara en scarf o en pyjamas till Liam men de andra shoppade loss på vårjackor, skor m.m..
Har förresten inte hittat nån cool jacka till Liam, jag ska ut på jakt nu i veckan men idag blir det till att vara hemma o ta de lugnt. Liam har sovit riktigt kasst inatt, säkert varit vaken 10 ggr o de är vi inte vana vid så jag hoppas att de bara va den natten..
Tog även tempen på honom o den visade 38 så de kanske beror på de... Så antagligen blir de inge babysim den här veckan heller... trisst!
Tobbe går eftermiddag den här veckan men imorse (när vi sov som bäst) så ringde de från jobbet o frågade om han kunde gå 9-17 o de är ju roligare för  då är han hemma ikväll.. me like=)

Nu ska jag slå en pling till kusin vitamin i sthlm o ta reda på om deras återträff (klassfest) från högstadiet är samtidigt som våran, de hade ju varit hur bra som helst.. morsor på metro lixom, kan ju inte bli annat än roligt!=)

Skriver lite mer senare under dagen när jag orkar tänka...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: