jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Min lilla kille...

Kategori: Allmänt

Min lilla kille har varit jätteledsen ikväll, nästan så att jag har varit ledsen me för ingenting jag gjort har hjälpt.. Kan ju bero på att han är förkyld o har lite feber men ändå.. stackarn! nu sover han äntligen, även om de är aningen oroligt.. man känner sig så hjälplös när man inte vet varför de gråter, och så hysteriskt!!

Har haft Gordan o Mille på besök idag så de bliv lite tjejsnack o morotskaka, inte fel=)
Vi hann även me en promenad.. att de kan va så skönt att röra på fläsket o få lite frisk luft..

Imorgon blir de först en sväng till stan i jakt på en vårjacka till Liam, sen hem till Gordi en sväng o träffa henne, johanna + alla barnen.. ska bli roligt.. de va jättelänge sen vi träffades allihopa=)
Ska även försöka hinna me en sväng till Babyland o leta nappar, för de verkar ju inte va de lättaste de heller.. tror att det beror på att de finns alldeles för mycket att välja mellan..
Hoppas bara att Liam mår bättre för annars blir de till att stanna hemma o tillfriskna..
Har i alla fall ställt in babysimmet så nu har vi 2 ggr att ta igen.. dykning står på schemat=)

Tobbe har fixat lite fruktsallad så nu blir de till att frossa... o se sista min av American Idol...

Kommentarer

  • Gordi säger:

    vem e Gordan???? Ngn ny som Mille känner eller??hahha

    2008-03-03 | 22:52:42
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se
  • Jennifer säger:

    Tänkte på det du skrev om nappar, att du ville ha några som matchar lite. Det tänkte jag också, men det var ju inte så lätt som sagt. Men iaf, på apoteket har de nappar som är genomskinliga, dom köpte jag!
    Nu vet jag ju förstå inte om det är just den sorten som Liam gillar.. Men ett litet tips :)

    2008-03-04 | 08:57:17
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Gordi.. de roliga är att när jag o tobbe pratar om dig/er (låter som vi gör de hela tiden=) så säger jag alltid Gordan.. ditt nya smeknamn=)
    Yenna.. har kollat apoteket här nere men de är fel "format".. hittade i vilket fall nappar idag, bruna dessutom=)
    så jag är helnöjd!!

    2008-03-04 | 16:55:59

Kommentera inlägget här: