jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tydligen INTE

Kategori: Allmänt

Sitter o väntar på att American Idol ska börja men hinner nog skriva ett par rader innan.
Idag har varit en riktigt fullproppad dag.. Dagen började klockan sju då Liam vaknade så vi gick o väckte "mormor" o därefter blev de frulle me gröt till Liam o mackor till oss..
Hade även tvättid så tre maskiner hanns med innan vi traskade ner till stan i (vad hände me vårvädret) snö o rusk.. USH!!
De sorgliga är att de fortfarande snöar... har nog aldrig sett så stora snöflingor=)

Vi höll oss till triangeln idag i vårat shoppande, blev en pyjamas o ett linne till Liam, en bok och en STOR badanka.. själv fick jag en mascara o tyg till gardiner.. så imorgon ska det sys, spännande!
    
Fikapaus

Väl hemma satte vi igång me att laga mat, mousaka va de på schemat.. men fixade min egna variant me bla palsternacka o de blev jättegott!!
Mamma frostade ur frysen under tiden o Tobbe busade me lilleman


Därefter fixade jag 10 burkar mat till Liam, potatis med blomkål..
Och bakade 3 satser med muffins.. brukar alltid ha muffinsformar hemma men inte idag så klart.. så jag tog bullformar o tänkte att de borde väl funka..
image41

Tydligen INTE!!!!!!!!!!!

De blev kaffe o ihopkladdade muffins..!

Tobbe har tagit ledigt från jobbet på onsdag pga Liams röntgen, bara de att jag har läst fel på remissen så de är nästa vecka när vi är i småland.. typiskt mig känns de som.. måste ringa imorgon o ändra tiden, om de går!!
Imorgon blir de i alla fall babysim och på ons BVC.. så mycket vet jag;)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Oooooo e d kardemumma muffins =) ???????

    2008-03-17 | 21:33:57
  • Jennifer säger:

    Hahhaaa precis så där såg mina "muffins" ut när jag bakade förra gången :D

    2008-03-17 | 21:39:04
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Jennifer säger:

    Hahhaaa precis så där såg mina "muffins" ut när jag bakade förra gången :D

    2008-03-17 | 21:39:17
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com
  • Evelina säger:

    jag brukar vara kung på muffins, men tydligen inte längre;)
    ja de är kardemummamuffins Gordan, så de är bara att komma hit o fika när du vill=)

    2008-03-18 | 16:23:46

Kommentera inlägget här: