jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bokat och klart

Kategori: Allmänt

Förmiddagen idag spenderade jag och Liam med att städa, dammsugaren är nämligen Liams bästa vän=)
Inte lika lätt att dammsuga med en liten krabat hängandes efter sig..
Eftermiddagen har spenderats här vid datorn, jag har letat, letat och letat hotel.. de roliga är att vi fundrade på att bara boka flyg och sen boka hotell själva men bara flygresan för 4 pers kostar runt 120 000kr och de är ju helt sjukt..
Efter mycket om och men ringde jag fritidsresor som hade 4 platser kvar på flyget från kastrup till Phuket den 25 dec.. så jag bokade dem.. men hade ingen aning om vilket hotel vi skulle boka.. så den snälla säljaren ringde upp mig nu ikväll så vi hann o kolla runt lite..
Finns verkligen inte så myckat att välja mellan när man inte är ute i god tid.. vi hade 3 olika att välja mellan.
Det blev ett FINT hotell i Bangtao Beach www.allamanda.com

Har inte fattat än att vi verkligen ska till Thailand.. så i år skippar vi julen och firar nyår i värmen=)
Känns bra att ha allt bokat och klart, tråkigt bara att vi inte har så lång tid på oss att spara ihop mycket fickpengar..

Men just nu känns de som att allt ordnar sig=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Allt kommer ordna sig=)

    2008-09-19 | 20:31:13
  • Gordi säger:

    Fan va nice=)

    2008-09-19 | 20:31:55
  • charlotte säger:

    så jäkla skoj för er!!!

    är skapligt avis :)

    2008-09-19 | 23:21:31

Kommentera inlägget här: