jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

26 bast...

Kategori: Allmänt

Dagen började med att Liam väckte oss klockan 05.51.. han fick sin välling men vägrade att somna om, tur att jag la mig vid 19.30 igår=)
Tog med mig lilleman upp, väckte "mormor" och så fixade vi lite ägg o bacon-frukost till oss alla. Jag fick ett stort paket=).
Efter frukosten åkte Tobbe, jag och Liam till Roskilde dagis för ett studiebesök.. vi blev lite småkära i stället, synd bara att de ligger en bit härifrån och att de bara har öppet till 17 om dagarna..

Sen har mamma, jag och Liam varit på stan hela dagen, ätit lunch på njutbart och shoppat stövlar till mig=) blev en hel del fönstershopping med... Va på lollopard en sväng där de va 50% på allt men hittade ingenting o så va de typ kaos därinne!

Nu ikväll har vi ätit massa god mat, syster har varit här och Tobbe kom hem med både blommor och en tårta..
Vinet är uppdrucket och jag är helnöjd med min dag=)

Här kommer lite bilder på Liam som fick äta tårta alldeles själv...
Till en början gick de ganska så bra..


Men nu vet jag inte riktigt...


Don´t ask...???


Det blev många skratt och Liam somnade till slut efter den enorma sockerkicken..

Tack så jättemycket för ALLA grattishälsningar!!

Kommentarer

  • Helene säger:

    Gratulerer så mye med dagen i går! Jeg håper dere hadde det bra på den lille festen vi hadde ;-)

    Klem Helene

    2008-09-16 | 14:29:50
  • Evelina säger:

    Hej Helene.. de va en superkul fest.. Tack för att vi fick vara med på eran dag=)

    Kommer lite bilder nån dag i veckan från festen!

    kram

    2008-09-16 | 19:31:11

Kommentera inlägget här: