jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Friday night..

Kategori: Allmänt

För exakt en vecka sedan så befann jag mig i Vimmerby tillsammans med Charlotte..
Det var tänkt att bli en lugn kväll på byggan med ett glas vin eller två.. men ack så fel vi hade=)


Challe posar med Sitt vinglas i högsta hugg..


O då ska ju inte jag vara sämre.. (tilläggas bör att fille stenbergs mamma har handmålat glasen)

              
Jag o Challe på toan     Friendsen                           jag, Challe o Heavy


Bästa kortet på bästa friendsen=)

     
Tajjan o Tobbe (i glajjer)    Här börjar det spåra ur...

.........Så där slutar jag med fler bilder...


Kommentarer

  • charlotte säger:

    tänk om alla hade så snygga vänner :)

    jag gillar oss!!!

    2009-02-27 | 20:46:42

Kommentera inlägget här: