jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fullspäckad dag!

Kategori: Allmänt

Har varken tid eller ork till att blogga idag, å inte igår heller för den delen!
Men tänkte ändå slänga in ett par rader när jag ändå sitter här.

Har haft fullt upp på jobbet idag så jag har inte haft en chans till att ens gå in på Internet... Så skönt att ha ett jobb där de händer lite saker, där den ena dagen inte är den andra lik!
Väl hemma va de uppdukat för middag så de va bara att sätta sig vid bordet o avnjuta en god currysoppa med vitlöksbröd.. GÖTT!
Sen blev de lite bus med en mitt lilla hjärta innan Tobbe skulle iväg o spela badminton o jag fick för mig att jag skulle både baka och städa.. helst samtidigt!
Så nu är morotskakan klar o de är i stort sett städat överallt, Tobbe har fått i uppgift att fixa de sista imorgon.
Vi har även tvättid efter att Liam har spytt ner hela sig o sängen, två gånger inatt.. ingen vet varför!
Imorgon är de även torsdagen då Liam ska träffa farbror doktorn för att se så att allt är bra efter semestertrippen!
Hoppas på att få sova lite extra mycket inatt för det slog mig plötsligt hur trött jag igentligen är.

Go Natt

Kommentarer

  • johanna säger:

    Hoppas det går bra hos läkaren imorgon:)

    Får ta och ses snart/kram

    2009-02-11 | 21:41:33
    Bloggadress: http://johannabillsbo.blogg.se/
  • Klara säger:

    stort lycka till imorgon hos farbror doktor. Skulle vara så skönt för er att veta vad det är som spökar. akn ju inte vara såhär att han bara kräks...ge er inte och gå på er egna känsla!!!!





    KRAMAR



    Ses snart säger jag med!

    2009-02-11 | 22:13:56
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Gordi säger:

    Hoppas det går bra imon och att ni får reda på vad det är, om det är något!



    Satt precis och tänkte att jag va sugen på ngt, och morotskaka hade inte varit helt fel...Me Love Morotskaka...hahahhah...seeees, kram

    2009-02-11 | 22:42:21
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • syster säger:

    Usch så äckligt med morotskaka... Blä. :-)



    Hör av er när ni varit hos doktorn!

    2009-02-11 | 23:43:28

Kommentera inlägget här: