jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

MAC

Kategori: Allmänt

Det slog mig precis att jag helt plötsligt gillar MAC-datorer mer än PC, jag har en mac på jobbet och den fungerar hur bra som helst, här hemma har vi en gammal sliten PC som håller på att kollavippen, tror att det är något fel på grafikkortet då man knappt ser ngt på skärmen. det ser ut som myrornas krig.. fast i färg!
Vi är verkligen i behov utav en ny, men i de här hushållet så har vi noll koll på sånt där så vi har bett om hjälp o hjälp är på väg. Den här gången blir det en bärbar så att jag kan sitta i soffan, framför teven o blogga=)

Det slog mig även precis att jag typ bara använder smink av märket M.A.C.. äter jag på macce donken så blir de oftast en big MAC.. En himlans massa bra MAC måste jag säga.  Vet inte vart jag vill komma med detta men med lite vin i kroppen så bara pluppar allt upp;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: