jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Till Challe

Kategori: Allmänt

Challe messade mig härom kvällen o bad mig maila över lite gamla bilder, bestämde mig för att lägga ut dem här istället så kan du bara kopiera!


Challe o Fille hemma i Tobbes lägenhet på storgatan..


Me and her..


Jag och Challe


Jag och Challe på Halloween med stans bästa outfitts..


I somras innan Harrys...

 
Challe, anna o jag..


En nyvaken o förvånad Challe.. (älskar de här kortet)

O så lite bilder från våran galna Helsingborg resa...

Robban o Challe


två bakis på väg från helsingborg till vimmerby...

de va allt för idag!

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    FY FAN VAD DU ÄR ELAK!!!

    Men antar att man måste njuda på sig själv ibland... även jag har ju haft dåliga dagar...

    2009-02-15 | 20:46:14
  • Gordi säger:

    Trevligt att träffa dina vänner via din blogg=)

    2009-02-15 | 21:04:21
  • Anonym säger:

    Hahaha vilken grisfest vi hade!

    2009-02-17 | 16:13:34

Kommentera inlägget här: