jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Åt skogen med SMHI!!

Kategori: Allmänt

SMHI har sagt i flera dagar att sämre väder är på väg in över Sverige o Malmö.. jag ah rlixom gått o väntat på det där dåliga vädret nu sen vi kom hem från våran semster med et kommer ju lixom aldrigså nu är jag less på att vänta..
Trodde ett tag i fm att regnet var på väg men istället så klarnade det upp o himlen blev blåare än blåast.. så eftermiddagen har spenderats vid fontänpoolen i folkets park där lilleman har badat o jag solat...

Imorgon tänker jag inte invänta det dåliga vädret utan tar med mig familjen o åker till höllviken (om det inte regnar vill säga) sen ska ja på AS (after semester-öl) i folkets park med jobbet.. ser jag fram emot=)


Härliga Höllviken

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Guuud så mysigt med Höllviken strand :) så avundsjuk. Här har vi bara svart strandsand och höga vågor :(

    2009-07-08 | 10:42:23
  • evelina säger:

    jag älskar kämpinge strand.. perfekt för liam dessutom, massa barn att leka med=)

    2009-07-09 | 07:48:08

Kommentera inlägget här: