jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

tillbaka i Malmöet...

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka i malmöet efter en fantastisk vecka som började i en stuga utanför Jönköping och som avslutades med en tvådagarstripp till Norrköping och Kolmården.
iIfredags när vi skulle åka hem var vi lite inne på att åka till Ölande ett par dagar men efter att ha spanat in vädret de nästkommande dagarna så blev det att vi styrde mot Malmö där solen tydligen ska steka som mest=)
Jag ahr tänkt att skriva ner lite mer och berätta om allt roligt som vi har varit med om men det får bli vid ett annat tillfälla. jga känner inte riktigt att jag har tid att blogga nu när jag har semester.. vill ta vara på min lediga tid och njuta så mycket som möjligt.
Igår sken solen något så grymt mycket, inte ett moln på himlen o 30 grader varmt hela dagen. Vi spenderade den på bästa Malmösätt, i Höllviken där det badades en hel del. Jag brännde mig så pass att det fortfarande känns som att man skulle kunna steka ägg utan problem på mina vader... Typiskt mig oxå att inte använda solkräm...!!

Idag vet jag inte riktgt vad som händer, vi sov till halv åtta, gick upp och åt jordgubbar med mjölk sen hände ngt s ovanligt att v gick och la oss igen.. och somnade.. lilleman sover än men det är behövligt, han har många timmar att ta igen efter den senaste veckan.. igårkväll var han så trött att han höll på att somna vid matbordet men ändå skulle han mosa popcorn.. vi skrattade en hel del kan jga lova=)

Idag ska det även införskaffas en ny mobil, jag har inte hittat någon som jag har velat ha innan men jag har äntligen bestämt mig, det blir en iphone...

Men först ska jag borsta tänderna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: