jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Denna eviga väntan...

Kategori: Allmänt

Vi har såklart inte fått reda på någonting på jobbet idag heller.. Känns skittrist!
Imorgon har jag möten inbokade hela förmiddagen, vi ska få reda på en massa saker inför omorganisationen och sen har alla fats anställda till på fredag på sig att bestämma hur de vill gör framöver, vilken grupp de vill tillhöra osv. Sen är det vi Manpoweranställda som får ta platserna som blir över, så är de när man är konsult!!
På måndag nästa vecka ska den nuvarande supportgruppen bestå utav en supportdel o en säljdel.. Tror det blir så att jag kommer att tillhöra säljgruppen men förhoppningsvis vet jag säkert innan helgen!
Blir snart tokig av denna eviga väntan

Ikväll är det min, bara min kväll! Tobbe är iväg och spelar badminton och efteråt ska han vidare för att se på fotboll så jag funderar på att koka ihop lite te, sätta mig i soffan o njuta av ensamheten (Liam sover). För ibland är det verkligen hur skönt som helst att bara ha en hel kväll, helt själv..


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas det löser sig snart... Håller tummarna för dig att det ska lösa sig till det bästa...

    Kramar

    2009-03-11 | 21:52:39
  • Anna säger:

    Det var jag som skrev:)

    2009-03-11 | 21:53:39

Kommentera inlägget här: