jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

namnlappen

Kategori: Allmänt

Efter att vi varit på infomöte förra veckan om Liams nya dagis så slog det mig att man måste ha namn på alla kläder så direkt efter att vi kom hem från mötet så beställde jag namnlappar och idag ahr de kommit hem så ikväll ska det strykas, så smidigt att man bara stryker på en liten lapp, o vips så har man namn o telenr på plagget.. Smidigt!

Idag var dagen då vi Manpower-anställde skulle få reda på hur det blir med jobb och anställning framöver men de var tydligen inte riktigt klart så det är framflyttat tills imorgon.. Denna eviga väntan, jag vill bara veta..NU!!

Ska även passa på att gratta våra kära vänner, Jocke och Ann som blev föräldrar till en liten Vincent nu i eftermiddags.. STORT GRATTIS!!
Hör av er när ni kommit hem o när ni orkar ta emot besök, jag är jättesugen på att mysa med en liten bebis=)

Nu ska det fixas med namnlappar!!


Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Hahaa sådär seriös var jag oxå med "stryka-på-namnlappar" till Nellys kläder när hon började på dagis. Men tyvärr försvann min entusiasm rätt fort... stryka är ju inte min starka sida precis :)

    2009-03-09 | 19:39:56
  • evelina säger:

    inte min heller, jag är redan less för typ ett år framöver...

    2009-03-09 | 20:41:48
  • Charlotte säger:

    Haha, du är rolig du!

    2009-03-10 | 21:37:35
  • Charlotte säger:

    Haha, du är rolig du!

    2009-03-10 | 21:38:01

Kommentera inlägget här: