jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

NU händer de saker...

Kategori: Allmänt

Som jag skrivit om inann så bestod gårdagens arbetsdag utav en massa möten, men alla handlade om samma sak.. omorganisationen!
Vi ska ju som jag tidigare ha skrivit om gå från en support-grupp till en support o en säj-grupp och alla skulle få önska i vilken gruppman villa hamna. Idag ahr vi både fått välja och veta hur framtiden kommer att se ut.
Det finns 4 platser i den nya säljgruppen och vi var tydligen 7 pers som hade önskat att hamna i den (jag bla). Och med lite tur så lyckades jag ta mig in på en utav de fyra platserna.. känns som att jag måste ha gjort bra ifrån mig eftersom jag har fått gå före folk som har jobbat bra mycket längre än mig=)
riktigt vad vi ska göra och hur det kommer att se ut vet jag inte men nu ska vi först och främst gå en massa utbildningar sen får vi se hur.. Det känns i allafall bra att veta. Detta kommer att vara på prov under 3 månader och fungerar allt som de ska så kommer jag antagligen att bli fast anställd och det ser jag verkligen fram emot=)

Efter jobbet idag så åkte vi till Åkarp för att träffa Jocke, Ann och lille Vincent.. Så söt!! Jag kan inte i min värld förstå att Liam en gång har varit så liten... Nästan så att man blir lite sugen, men bara nästan;)

Nu ska jag se om de finns en skvätt vin och slå mig ner i soffan men min kära sambo.. Imorgon förmiddag ska vi och kolla på en lägenhet.. i brist på hus... och ett behov utav flera rum. Den är dessutom nyrenoverad o ligger nära havet!
Håll tummarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: