jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

åttadagars-febern..

Kategori: Allmänt

Det blev att vi kopplade in nya datorn igår, vi får dock inte det trådlösa nätverket att fungera så det får bli helgens problem.. bara jag ahr internet så klarar jag mig, med eller utan sladd=)

Febern håller i sig för lilleman så det blir till att vara hemma även imorgon.. börjar blir riktigt less på att bara vara hemma o göra ingenting. Tog mig ner på stan förut en sväng för att få komma ut lite o passade såklart på att shoppa lite, för hur glad blir man inte utav det!!

Båda husen som vi var jätteintresserade utav är borttagna från hemnet vilket innebär att de är sålda så det blev inget hus den här gången heller.. börjar bli riktigt less! Igår satt jag tom o funderade på om man ska köpa ett renoveringsobjekt o ängna ett par månader åt att få det precis som man själv vill ha det. Vi har ett par hus som kan vara intressanta...

imorgon får vi besök från Vimmerby, två utav Tobbes bästa kompisar kommer o ska vara här över helgen men eftersom lilleman inte mår som han ska så ska de antagligen sova i annas lägenhet, där får de dessutom sova ut om mornarna, vilket säkert är uppskattat!!

Hur många dagar är det normalt att ha över 40 graders feber??
Imorgon går Liam in på sin åttonde dag med hög feber och matvägran.. stackarn!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vi saknar dig på jobbet! Hoppas att lillen mår bättre snart!

    2009-05-08 | 10:32:03
    Bloggadress: http://mariasmove.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Jag saknar er med!!

    Hoppas oxå på att lilleman blir bra snart, börjar bli riktigt segt att gå hemma!

    2009-05-08 | 21:29:36

Kommentera inlägget här: