jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nya livet - Here I come!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag börjat mitt "nya" liv.. och med det menar jag att jag från och med idag ska äta mer hälsosamt och inte stoppa i mig en massa godis o annat skit!
Så i morse blev det Herbalifes proteinpulver till frulle o till lunch blir det bara lite sallad o sen blir det lax med keso till middag.. det är min alldeles egenkomponerade  diet. Det har ju fungerat en gång innan så nu jäklar ska jag ner "de där" kilona innan bikinin åker på..
Köpte även ett par träningsskor igår så nu kan jag äntligen börja använda mitt träningskort som fortfarande är oanvänt. Nu har jag lixom ingen ursäkt till att inte gå o träna..
Så ikväll kanske det blir en sväng till gymmet och på torsdag ska jag på yoga för första gången i mitt liv!!

Kommentarer

  • syster säger:

    Haha, det stämmer ju inte riktigt med din Äter glass-status på fejjan :-) Kör hårt! Behöver ni barnvakt så att ni kan boxas?

    2009-05-25 | 17:40:36
  • evelina säger:

    hahah, jag vet men jag åt bara liiite sorbet=)

    Ses imorgon

    2009-05-25 | 19:07:03

Kommentera inlägget här: