jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sömnbrist, feber och en ny dator...

Kategori: Allmänt

Liam är fortfarande dålig, febern går inte under 40 grader.. stackars liten är helt utmattad!
Efter att ha varit hemma ni i tre dagar så har jag konstaterat att det är jobbigare att vara hemma o vabba än vad det är att jobba!
Jag längtar till mitt jobb men som det ser ut just nu så blir det nog till att vara hemma med lilleman hela veckan lång. Vi var hos läkaren igår och en än gång kontaterades det att allt är bra med honom förutom febern.. Det jobbiga är att varken alvedon eller Ipren verkar hjälpa.. Ipren hjälper en timme eller två men man ska ta dem var 6 timma så det är ganska många timmar däremellan...

Jag kunde inte sova igårkväll och sen vaknade Liam kl 04.00 o tyckte att livet var ganska så jobbigt så klockan +7.30 gav jag upp o konstaterade att jag fick vara nöjd med mina 3 timmar.. Väl uppe slocknade Liam i soffan o sov medans jag fixade med tvätten.. typiskt!
För att hålla mig vaken har jag sett till att hålla mig själv sysselsatt hela dagen så när Tobbe kom hem så begav jag mig ner i källaren för att rensa gammalt bröte.. Det blev en hel del i slänga-högen! Fattar inte att man samlar på sig så mycket skit genom åren!

Vi fick hem våran nya dator i helgen men det har lixom inte funnits någon tid till att koppla in den, så jag hoppas på att vi hinner det ikväll, har lite saker som ska läggas över på en extern hårdiskt först bara..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lille stackars mannen..... Hoppas att han mår bättre snart o den envisa febern går ner... Kram

    2009-05-06 | 22:38:25
  • Charlotte säger:

    Synd att vi bor så långt från varandra... annars kunde vi leka medans våra barn va sjuka :(

    2009-05-07 | 09:09:50
  • Charlotte säger:

    Synd att vi bor så långt från varandra... annars kunde vi leka medans våra barn va sjuka :(

    2009-05-07 | 09:10:10
  • Evelina säger:

    jag hoppas verkligen att han tllfrisknar snart, börjar bli riktigt segt att bara vara hemma..

    2009-05-07 | 20:41:41

Kommentera inlägget här: