jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vi har fått en ny, hårig liten granne!

Kategori: Allmänt

Tobbe vaknade av något konstigt läte inatt o gick upp för att se vad det var och till sin stora förvåning så vard et en stor grävling utanför vårat köksfönster, alltså inne på på våran gård!
Vad gör en grävling mitt inne i centrala malmö undrar jag?!
jag vågade knappt gå utanför dörren imorse och när jag kom hem från jobbet idag så hade den tagit sig in till grannhuset för att sova middag i trapphuset...
De hade försökt att få hit någon som kunde ta hand om den men de ända som kom var Sydsvenskan och Sydnytt för att skriva om den lilla äckliga krabaten=)



Här ligger den i trapphuset o sover...

Kommentarer

  • syster säger:

    Fy tusan! Jag är ju rädd för grävlingar!

    2009-05-12 | 22:52:23
  • Evelina säger:

    Jag med!!

    2009-05-13 | 08:22:54

Kommentera inlägget här: