jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

softläge..

Kategori: Allmänt

Tanken var att jag skulle bege mig ner mot stan nu när grabbarna sover, men jag har absolut ingen ork.. ingen lust heller för den delen.. O då blir det aldrig någon bra shopping!!

Jag ska helt enkelt bara lägga mig ner på soffan o njuta av lugnet och av att vara ledig=)

Jag var inne i parken med Liam i fm, de har spolat en isbana där man både kan hyra skridskor o gå i skridskoskola.. Liam ville såklart åka!! Men det där lämnar jag åt Tobbe.
Han borde kunna lära sonen att stå/åka på ett par skridskor.
Jag kan inte ens bromsa om jag nu ens lyckas få upp någon fart..

Kommentarer

  • klara säger:

    Hej vännen!

    Och GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIS



    Pratade med Lisette idag och inser att jag hade INGEN aning om att du väntade nr 2!



    Stort LYCKA TILL!!!!

    Hälsa Tobbe och lillis!



    PS: Måste ses innan jul ju!



    KRAAAAAAAAAAAAAAAM

    2009-11-30 | 11:19:52
    Bloggadress: http://pippivogel.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Tack vännen!

    Vi har sagt flera gånger att vi borde hälsa på er i den nya lägenheten men sen blir det aldrig av..

    Vi ses gärna innan jul, vi har en del inplanerat men ett par timmar ska vi nog kunna hitta någonstans=)



    2009-11-30 | 14:33:35

Kommentera inlägget här: