jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bebisbubbla..

Kategori: Allmänt

Inatt har vi alla sovit riktigt bra, lillfisen åt innan hon somnade starx innan elva igår kväll. Sen vaknade hon vid tre för att fylla på förrådet, samtidigt som hon behövde göra sig av mid gamla rester.. Vi somnade igen runt halv fyra och sen vaknade jag, utvilad strax innan sju.
Lyx om jag får säga det själv!

Vi ahr varit på hörselkontroll nu på förmiddagen och alla tester var bra, hon hade gått upp 15g sen i tisdags och det var tydligen oxå bra. Allt som visade upp på vågen är bra!!

Meterologerna hade lovat sol och 18 grader här idag men solen lyser med sin frånvaro och isället kom det lite regn på väg till dagis.
Vi som hade planerat att grilla idag.. jag håller tummarna för att molnen försvinner till eftermiddagen..

Tobbe är och tränar, själv har jag plockat bort alla vinterkläder och skor för nu får det bar inte bli kallt igen..
Jag vill ha sommar!!

På dagens schema står det bara en prommenad, Anna kommer hit en sväng i eftermiddag..
Jag går mest omkring i min bebisbubbla och är lycklig!!

Vi har klurat lite på namn och vi har ett par förslag som vi gillar lite mer.. men vi ska suga på dem ett par dagar innan jag kläcker ur mig dem här..

See ya!

Kommentarer

  • Annelie säger:

    Så mysigt! Ja du verkar må bra och leva i din bebisbubbla! Härligt! Så kul att läsa! Stor kram till er!

    2010-04-29 | 11:01:12
  • Emma säger:

    Stort grattis till lilla tjejen!



    Vår grabb kom i lördags morse. Arvid heter han. Du kanske vet det redan. Vi mår bra. Elsa är stolt storasyster.



    Ta hand om er!

    Kram Emma

    2010-04-29 | 13:37:47

Kommentera inlägget här: