jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Nu händer det grejer..

Kategori: Allmänt

Milla har under flera dagar kämpat med att vända sig från rygg till mage, men ena armen ligger lixom ivägen så hon tar sig inte runt. Häromnatten, lite yrvaken och väldigt trött så upptäcker jag att hon ligger på mage. Antar att hon vänt sig om i väntan på att maten ska bli serverad..
Idag la jag henne på mage i soffan och vipps så vände hon till rygg, hon blev så chockad att jag för en stund, trodde att hon skulle börja gråta..

Hon börjar bli stor vår lilla tjej.

Nu kan man även hålla henne i händerna och hon lixom drar sig upp till sittande. Tar man sen tag om magen så ställer hon sig upp. Väl uppe blir hon supernöjd!
Hon har även börjat "brumma" med munnen och leker gärna den leken hela dagarna... Tur att vi har en del dregel-hakklappar sen Liams bäbis-dregel.

Hon fick smaka vatten på flaska för första gången för någon vecka sen. Det gillar hon även om hon inte riktigt vet hur man ska göra. Men som jag brukar säga: Vi övar!

.

Idag fick hon gunga med mig i parken och det verkade hon gilla, eller hon sa inget i alla fall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: