jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vad händer?

Kategori: Allmänt

Milla har varit mindre nöjde de senaste dagarna. Det är ingenting som är bra och hon är mest bara arg.
Jag ahr hela tiden trott att det är magen så nu får hon både magdroppar och Miniform. Jag märker ingen skillnad så idag har jag inte heller druckit något kaffe, vilket gör mig trött.. Jag behöver giftet!
Har inte märkt någon skillnad idag heller. Nu kanske det inte går så snabbt som jag hoppats på att se resultat men vill veta vad det är så jag provar allt, och skulle det sen bli bättre så vet jag säkert inte vad det är som jag ska börja/lägga av med eftersom jag provat så många olika saker samtidigt.
Kan ju oxå vara så att det är en fas hon går igenom. Jag har en bok någonstans med de olika faserna och vad som händer med den lilla kroppen.. kanske borde leta reda på den och läsa lite.

Jag mår dåligt av att inte känna igen min annars så nöjda och glada tjej..

Just nu hatar hon att åka vagn! Hon vill inte sitta i babysittern, inte gymma.. knappt ens ligga på skötbordet, vilket hon i vanliga fall bara älskar..

Har funderat på om hon fått blåsorna i munnen efter Liam, men det känns inte så..
Hon blir stel som en pinne och spretar med fingrarna och tårna samtidigt som hon grimatiserar och gråter hysteriskt.

Idag har hon ändå haft en ok dag på stan, legat i vagnen i ett x antal timmar och faktiskt varit ganska så nöjd..
Men på vägen hem va hon så ledsen så jag fick ta henne i baby björnen.

Idag provade jag att ge henne vatten på flaska men hon bara tittade på mig som om jag inte va riktigt klok..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: