jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Babyboom

Kategori: Allmänt

"Alla" höst/vinterbebisar som jag ahr väntat på har nu tittat ut och här kommer lite bilder på goingarna..

Jag hade tyvär ingen bild på Carros Amaia


Liams kusin Charlie


Tim & Linas lilla Alice.


Charlottes & Simons lilla Tilde


Gordi & Henkes lilla Marija..

Det saknas även en bild på grannarnas lilla tjej så det får bli vid ett senare tillfälle..
Jag har snuffat så mycket bebis i julhelgerna så jag är nästan lite beroende;)


Kommentarer

  • Challe säger:

    Åhh va snygg min dotter är :)

    2010-01-12 | 10:28:17
  • Pernilla säger:

    Vad lik Charlie är Minna som liten på det kortet! Min första tanke var "Åh, ett kort på Minna som lite på Evves blogg!" Men det var ju vår lillkille!?! :) Hoppas allt är bra med er - vi saknar er!! Kram!

    2010-01-12 | 10:37:01
  • Evelina säger:

    Ja, visst är de lika.. har ngt kort på Minna när hon inte är så gammal o visst är de "look a like"

    vi saknar er med, hoppas att vi kan ses snart?!?

    2010-01-12 | 20:54:07
  • Caroline säger:

    Så söta bebisar hihi. Du får gärna ta en bild på Amaia från Facebook om du vill :)

    2010-01-17 | 00:35:55

Kommentera inlägget här: