jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Inatt hände "det"

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en dag ihop med kollergorna hemma hos chefen i Höllviken, riktigt nice i detta väder..
Eftersom Milla är i behov utav mina pattar så fick hon hänga på och hon skötte sig exemplariskt från de att vi åkte här hemifrån kl 14 tills det att vi åkte hem kl 22.30
Hon var mest bara vaken, glad och nöjd hela dagen o ville vara med för att se vad som hände hela tiden..
Alla frågade och undrade om hon alltid är så "snäll" och visst är hon det vår lilla tös..

När vi landat hemma så nattade jag henne precis som vanligt och räknade så klart med att jag skulle bli väckt en eller ett par gånger innan uppstigning för att mjölka.. men icke!!
Tösabiten sov till 07.13 innan hon väckte mamsen för att käka..
Så inatt fick jag sova HELA natten utan att bli väckt en ända gång.. Jag gillar´t  och hoppas på fler såna nätter!

Kommentarer

  • Johanna - Fotoblogg! säger:

    Hon måste ha blivit riktigt trött av all vakentid på poolpartyt! :) Jobbigt ju att umgås med alla mammas kollegor och prata med dem en hel kväll. Hihi! Kram!

    2010-07-11 | 09:49:11
    Bloggadress: http://lionfish.blogg.se/
  • Evelina säger:

    ja, det tog nog på krafterna..

    Fler poolpartyn helt enkelt=)

    2010-07-11 | 22:08:47

Kommentera inlägget här: